Let the journey begin.. - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Ief en Jans - WaarBenJij.nu Let the journey begin.. - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Ief en Jans - WaarBenJij.nu

Let the journey begin..

Door: Ief en Jans

Blijf op de hoogte en volg Ief en Jans

03 Oktober 2012 | Nederland, Munstergeleen

Lieve mensen!!

De dag is aangebroken..3 oktober, waar we zo lang naar hebben uitgekeken!We zullen jullie via deze site op de hoogte houden van onze avonturen in het verre oosten! Alvast een kleine samenvatting van wat we gaan doen: Vandaag vertrekken we naar Schiphol, om via Kopenhagen naar Bangkok te vliegen, waar we de volgende dag richting Laos zullen vertrekken om daar Bouke en Ray-Michelle weer in de armen te vliegen! Vanaf daar zullen we met zijn vieren richting zuiden reizen waar Ief en ik onze reis vervolgen naar Cambodja. Vietnam is daarna aan de beurt en vanuit Hanoi is het de bedoeling om weer naar Bangkok te vliegen om daar de laatste weken met Maartje door te brengen!

En alvast iedereen bedankt voor alle leuke berichtjes tot nu toe! We hopen dat jullie ook een beetje kunnen meegenieten van onze avonturen! We zullen heeel voorzichtig zijn ;)

Dikke kus Yvette en Janneke

  • 03 Oktober 2012 - 10:07

    Carla En Kees:

    Hoi Ief en Jans,

    We zijn heel erg benieuwd wat jullie daar allemaal gaan beleven. Het wordt vast een superreis.
    We wensen jullie een hele goede vlucht en ontzettend veel plezier. Ik ben wel blij om te lezen dat jullie heeel voorzichtig zullen zijn :)

    groetjes,
    Carla en Kees

  • 03 Oktober 2012 - 11:36

    Maartje:

    lieverds!
    Een hele goede reis, en geniet van de eerste paar landen :) Ik zal jullie 28 november zoals beloofd verblijden met n zak pepernoten en wat kadootjes van de goede oude sint. Ik hoop dat alles goed gaat en tot snel!

    X Maart

  • 03 Oktober 2012 - 20:39

    Jeanny Simons:

    Een heel goede reis en genieten maar!
    Wij zullen jullie volgen!
    gr,Wim en Jeanny

  • 05 Oktober 2012 - 11:43

    Annemarie:

    Hey ladies!! Goed aangekomen hoorde ik al? Geniet ervan!! xx

  • 08 Oktober 2012 - 15:09

    Jeanet:

    Hallo dames,

    vanuit een oktoberfris Landgraaf wil ik jullie een prettige tijd wensen. Goed aangekomen in Bangkok en vandaaruit naar Laos. Natuurlijk wordt dat weer een reis met de nodige avonturen en indrukken. Ik hoop dat de reis onvergetelijk mag worden in positieve zin en gooi al jullie enthousiasme maar in de strijd.Toi,toi,toi en : "lets go girls".

  • 09 Oktober 2012 - 18:30

    Lilian:

    Hallo reizigers,
    ik ga jullie verslag vanuit dit koude Nederland natuurlijk weer volgen. Zag op Facebook al een paar leuke gezellige foto's langskomen.
    Geniet lekker verder daar in het warme oosten.Ik kijk al uit naar jullie volgende verslag.
    Groetjes en "have fun"

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Munstergeleen

Ief en Jans

Actief sinds 23 Sept. 2012
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 4365

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 14 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: